آقای ایرانسل!
 
M هی بابا
 
 
سه شنبه 10 تير 1393برچسب:چی میخوای از جوونِ من آخه ؟!, :: 16:13 ::  نويسنده : بوچک

 

آقای ایرانسل!نوکرتم به خدا!برادر من! عزیز من!

من دوست ندارم تو مسابقه شما شرکت کنم! 

… … به جون مامانم adsl دارم!

صبح به صبح، ساعت ٧ منو با اس.ام.اس

فروش ویژه بیدار نکن.شارژ جایزه بخوره تو سرت

که ۱۰۰۰۰۰تومن شارژ کنم ۱۰۰تومن بدی! 

موبایل بانک نمیخوام!اینقدر واسه هر چی تبریک نگو!

نکن برادر من !‌نکن پدر من !نکن بیشعـــــــــور !

من تا حالا از شما پیشواز گرفتم؟ 

بابام گرفته؟ ؟چی میخوای از جوونِ من آخه ؟!

 



نظرات شما عزیزان:

MAHTAB
ساعت13:29---14 تير 1393
ایرانسل در آینده ای نزدیک:
نیم ساعت بعد خواب :مشترک گرامی دوست پسرتون که همراه اول داشت
و نیم ساعت پیش به شما شب بخیرگفت الان داره با یه دختری به شماره ۰۹۳۶...........
اس بازی میکنه. بیا و ببین چه دل و قلوه ای بهم میدن کصافطا.
پاسخ: اتفاقا خوبم هس


مهتاب
ساعت0:53---12 تير 1393

اسمش آدمه

اما تو باور نکن

گاهي کاري مي کنه

که از پس هيچ گرگي بر نمياد.....!
پاسخ: آره راستم میگی


mahshid
ساعت17:35---11 تير 1393
خخخخخخخخخ
پاسخ: ههههههههه


علی دهقان
ساعت16:19---11 تير 1393
گریـــه کــن بشیــــــن عکــس عشقـــتو ببیــــــــن

ولی جـــــــــای گله نیــــــست

عاشقـــــــــی یعنی همیـــــــن

حــــــق داری بهونـــه از هر چیـــزی بگیـــــــــری

ولــــی حــــق نـــداری بــــری....
پاسخ: هی


Rooze19
ساعت12:39---11 تير 1393
میخواهمت...
این خلاصه ی،تمام حرفای عاشقانه
دنیاست...!!!
پاسخ: منم میخامت


عشق2طرفه
ساعت9:32---11 تير 1393
خخخخخ

منکه خداروشکر ایرانسل ندارم

ببین بوچک جان یه خط دایمی بگیر خودتو راحت کن والاا
پاسخ: هییییییییییی برادر کی حوصله داره خط عوض کنه بعدش باید ب ی غالم اس بدم خط جدیده ولش با ایرانسل باس بسازم
پاسخ: عالم


Rooze19
ساعت17:52---10 تير 1393
خیلی بامرامی دختر
پاسخ: شما بیشتر خانوم خوشگله


Rooze19
ساعت17:50---10 تير 1393
بخدا منم کشته این ایرانسل از10 تا اس 3 تا کوفت میکنه پولمم میخوره دمت گرم آبجی خواهشمندم مسوولین رسیدگی کنن
پاسخ: من ک دیگه نخونده پیاماشو حذف میکنم چغلطی کردیم ما که ایرانسل گرفتیم والا


shey2nak
ساعت17:42---10 تير 1393
هه دهنت سرویس خخخ
پاسخ: مچکراتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام و علیک. خوش بذگره
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان M هی بابا و آدرس m1376.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 326
بازدید دیروز : 398
بازدید هفته : 966
بازدید ماه : 939
بازدید کل : 129661
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 910
تعداد آنلاین : 1

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی











Mهی بابا



آیکن های لیدی شکلاتی

Music Code bY: 6i6e


آپلود عکس و آهنگ