قلب من
 
M هی بابا
 
 
پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:نامرد ترین فرد زندگی ام,, :: 19:44 ::  نويسنده : بوچک

 

_____________,*-:¦:
__۰♥۰♥_____♥۰♥۰,*-:¦:-*
_۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
_۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
___۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
_____۰♥۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
_______۰♥۰,*-:¦:-*
_____۰,*-:¦:


بیا این هم قلب من تقدیم به تو نامرد ترین فرد زندگی ام.....!!!!!!M



نظرات شما عزیزان:

saeedsingle
ساعت19:17---7 تير 1393
کثااااااااافت
چرا نامردی کردی؟؟؟
بزنم بکشمت؟؟؟
پاسخ: هیییییییی کثافت؟ نگو بچه گلیه دمت گرم ک این قدر ب فکر مایی معرفتو عشق کنین رفقا


Rooze19
ساعت16:30---7 تير 1393



پاسخ: گریه کن گریه قشنگه



مسعود
ساعت14:51---7 تير 1393
باسلام
ضمن تبریک ماه مبارک رمضان
اومدم بهت خبر بدم ک من بعد از مدت ها برگشتم
ببخشید ک واس پستات نظر نذاشتم ایشالله جبران میکنم
خوشحال میشم نظرتو راجع اولین اپم
بدونم
منتظرت هستم
بای تا های دیه
http://eshgham_mahshid1.loxblog.com
پاسخ: سلام حتما میام خیلی هم خوبه ک برگشتی. اشکال نداره


عشق تنها
ساعت11:58---6 تير 1393
دادشی گلم اومدی
پاسخ: ادرس وبتو میشه بدی بهم نمیاره وبتو میگه حذف شده


علی دهقان
ساعت11:56---6 تير 1393
نیمی از دلم را عشق فراگرفته و نیم دیگرش را شعر اما تو نه عشق را می شناسی و نه شعر را از پشت تمام پنجره های باز و بسته جستجویت می کنم اما همیشه در دلم هستی! ...

عشق2طرفه
ساعت11:39---6 تير 1393
خب خداروشکر خاطرم جمع شد
پاسخ: خداروشکر


عشق2طرفه
ساعت11:30---6 تير 1393
نامردترین؟؟
پاسخ: تعجب نداره ک ممد ی کوچولو نامرده نه زیاد ها فقط یکم اون یکمم نیست همیجوری گفتم.


عشق تنها
ساعت10:21---6 تير 1393
متن زیبای نوشتی به وب من سربزن دادشی
پاسخ: تو دوس داری بگو داداش ولی من آبجیتم! چشم حتما میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام و علیک. خوش بذگره
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان M هی بابا و آدرس m1376.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 504
بازدید دیروز : 398
بازدید هفته : 1144
بازدید ماه : 1117
بازدید کل : 129839
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 910
تعداد آنلاین : 1

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی











Mهی بابا



آیکن های لیدی شکلاتی

Music Code bY: 6i6e


آپلود عکس و آهنگ