عاشقانه هایم
 
M هی بابا
 
 
دو شنبه 12 خرداد 1393برچسب:هنوز بی خیالی, :: 13:7 ::  نويسنده : بوچک

 

 

درد دارد وقتی من عاشقانه هایم را می نویسم ،

دیگران یاد عشقشان میفتند و تو هنوز بی خیالی



نظرات شما عزیزان:

عشق تنها
ساعت10:41---7 تير 1393
داداشم با صدای خیلی اروم :هیسسسس یه پشه رو دستته میخواد نیش بزنه
گفتم حالا چرا اروم حرف میزنی
گفت واسه اینکه پشه نشنوه
گفتم مثلا بشنوه... مگه زبون تو رو می فهمه!؟!!!؟
داداشه ما داریم
هیچی دیگه ما کلا تو هیچی شانس نداشتیم والا
پاسخ: ههههههه الهی ای ادم کم شانس


عشق تنها
ساعت10:31---7 تير 1393


دختر همسایمون زنگ خونمون زده
رفتم درو باز کردم میگم سلام بفرمائید
میگه :سلام، خونه اید؟؟!؟
گفتم نه منو که می بینی آخرین مدل پیغام گیر هستم
بعد از صدای بوق پیام خودتان را بگذارید!!!
پاسخ: هههههههه عجب مشنگی بوده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام و علیک. خوش بذگره
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان M هی بابا و آدرس m1376.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 391
بازدید دیروز : 398
بازدید هفته : 1031
بازدید ماه : 1004
بازدید کل : 129726
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 910
تعداد آنلاین : 1

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی











Mهی بابا



آیکن های لیدی شکلاتی

Music Code bY: 6i6e


آپلود عکس و آهنگ